Hvad får man ud af Interim Management?

Det er temmelig betydeligt at have den rigtige lønadministration, idet man indehaver ens egen virksomhed. Jeg har for næsten et halvt år siden opstartet min egen virksomhed, hvor der er en hel del ansatte, og faktisk har man adskilligt at skulle holde styr på som nybegyndt selvstændig – bl.a. lønadministration. Jeg har glædeligvis et samarbejde med en glimrende samarbejdspartner. Denne partner leverer administration af løn og forvaltning i relation til tidsregistrering såvel som ferieafholdelse. Hver eneste gang oplever jeg, at det er gode og interesserede medarbejdere, der tager hånd om min forretnings administration af løn foruden at de klarer de resterende arbejdsopgaver. Indtil videre er jeg med garanti lykkelig for valget, og det uanset, at mit firma kun har benyttet dem i lidt kort tid. Egentlig kan jeg sådan set sanse, at her arbejder jeg med administration af løn som har fornem kvalitet. Min partner og jeg kan undgå at være bange for hvorvidt de vigtige, administrative ansvarsopgaver er helt under kontrol. Er det et eller andet, vi er usikre på, da modtager vi i tillæg til lønservice ydermere kvalificeret sparring. Ud over at styre min og partnerens administration af løn, håndterer vores partner desuden samtligt, som drejer sig om tidsregistrering. Man kan også sige, at de lister samtlige faktorer i relation til sygefravær, flextid, overtid, forhandlinger og opfølgning. Indtil videre har vi først og fremmest behov og brug for den almindelige lønadministration, eftersom jeg blot har ansat 11 medarbejdere. Men idet vores virksomhed har vokset sig større, kommer det til at være smart, at enhver medarbejder selv kan logge sig ind i it-systemet og herfra registrere sit fravær og dertil se sin løn, ferie/fridage og meget andet. Af den grund er jeg virkelig tilfreds med vores samarbejdspartner når det gælder vores lønservice, eftersom jeg personligt har øje for gigantiske potentialer både nu som på længere sigt.